بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

اگر از آن زن هایی هستید که کاری به شوهر ندارند و شام و ناهارشان وقت معین دارد و میخورند و برای شوهر نهایت دوباره داغ میکنند خب بهتان تبریک میگویم:/( من ستاد مبارزه با بنیان خانواده هستم!)... خب بنده از آن زن هایی هستم که می ایستم با شوهرم شام میخورم، هرساعتی که بیاید، همینقدر ننر:|... بله، میگفتم... از آنجایی که من پطروس فداکار گونه صبر میکنم با وی شام میخورم و از آنجایی که زنانی که شوهرانشان شغل آزاد دارند خوب میدانند زندگی شان از چه بی نظمی ای تبعیت میکند:| و یکروز ۶ غروب شام میخورند و یک روز ۱۲ شب... فلذا بنده هم انقدر روزها روده بزرگم دارد کوچکه را میخورد و قبل از آمدن اش شور و هویج و صیفی جات و سبزیجات میخورم که وقتی میرسد دل درد گرفته ام از اینهمه ببعی بودن. باشد که در آن دنیا خداوند اجرم را بدهد و در بهشت برین اش زیر درختی از شکلات های خارجی جای مرا پهن کند و بگوید در همینجا جاودانه بمان. ممنون و با تشکر!

نظرات (۱)

من از اونهایی هستم که خودم گشتم شد میخورم بعدش که اومد دوباره میخورم مشکلی ندارم 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

ولی دست راستتون رو سر ما اخلاق خیلی خوبیه

پاسخ:
اینم حرفیه:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">