بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

من همیشه دختر خیلی دوست داشتم؛ یجورایی احساس میکردم اگر دختر نداشته باشم در آینده خیلی تنهام. اما میخوام بگم اونایی که پسر دار میشن میفهمن من چی میگم؛ جنس دوست داشتن و مهربونی و محبت کردن پسر یجوری عمیقه که دلت هزار تیکه میشه و واقعیت اینه که الان میفهمم چرا مادرای ایرانی انقدر پسر دوستن؛ چون واقعیت اینه که پسرا هم خیلی مادر دوستن. پسر داشتن یجوریه که از همون دوره ی بچگیش قشنگ حس می‌کنی پشت و پناهته... نشسته بودم و دلم درد میکرد؛ داشتم زمزمه میکردم با خودم که ای خدا دارم میمیرم... یهو گفت: نهههه ماااامااان اگه تو بمیری منم میمیرم...

خدا نکنه پاره ی تن...

هرچی آرزوی خوبه مال تو تمام تمام زندگیم...

نظرات (۵)

ای جانم

خدا حفظش کنه.

ان‌شاءالله چنددددتا بشن 😇

پاسخ:
خیلی ممنونم.
  • مهدیار (مترسک)
  • خدا برای هم حفظتون کنه :)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم

    ای جوووونم به فوریه کوچک ❤️❤️😘🥰

    از طرف من ببوسش و بهش هم بگو از طرف من بوسیدیش آفرین ❤️❤️😘🥰

    خدا حفظتون کنه برای همدیگه عزیزم ❤️❤️❤️

     

     

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    یادم بنداز:دی
  • میرزا مهدی
  • خدا حفظش کنه....

    پاسخ:
    خیلی ممنون میرزا
  • .. ــاوقــ ـــاتـــ ..
  • بچه کلا نمک زندگیه ، و به زندگی هدف میده

    پاسخ:
    همین طوره...
    و تمام دلخوشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">