بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

الان یه کیف سفارش دادم ۷۸۰ هزار ناقابل!... از سایت...بعد پول از حسابم برداشت شد ولی سایت زد تراکنش ناموفق. من حتی یکساعت بعدم الکی صد تومن از حسابم انتقال دادم ببینم پول به حسابم برگشته یا نه که دیدم خیر. توو واتساپ بهشون اطلاع دادم ولی چون شبه کسی پاسخگو نیست. از طرفی توو سایت همچنان میزنه در انتظار پرداخت. به شدت ناراحتم:/ چون نمی‌دونم قبول میکنن یا این ۸۰۰ تومن پول زبون بسته به تاریخ پیوست... اصلا همه چی تقصیر کروناست؛ خدایی ماها کی قبلش اینطوری همه چیزمون غیر حضوری خریداری میشد؟ آقاااا من ناراحتم ولم کنید اصلا!

نظرات (۱)

منم همچین بلایی دو سه سال پیش سرم اومد 

بعد مونده بودم که بدبخت شدم پول بی زبون رفت هی اژ اینور اونور پیگیری کن مثل شما میزد نگرانش ناموفق ولی ۴۰۰ کم شده بود 

فروشنده پاسخگو بود ولی می گفت پول به حساب ما نیومده 

بعدتر فهمیدم عادیه این اتفاق ها و ظرف ۷۲ ساعت پول برمیگرده به حساب 

پاسخ:
برای من برنگشت ولی فروشنده خودش بررسی کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">