بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

از تایمی که دندان در آورد تا حدود همین ۴،۵ ماه پیش، اعضا و جوارحمان از گازهایش در امان نبود... مخصوصا منِ مادر که همه جایم کبود بود...البته خیلی ها از دور و بری ها هم در امان نماندند... اما خدا را شکر که از سرش افتاد و برای بیان خواسته هایش مثل مواقع گشنگی و دستشویی کردن در پوشک و خواستار شسته شدن و خواب الودگی که به گاز متوسل میشد را کنار گذاشت و آن روزهای زیبا! تمام شد... انقدر که دیگر از آن روزها خیلی چیزی یادم نمی آید...اما یادم هست وقتی میخواستم مسواک بند انگشتی را هم داخل دهانش کنم انگشتم را با ترس و لرز وارد دهانش میکردم چون آن هم در امان نمیماند. دیروز نارگیل خورده بود و پوسته ی سفت نارگیل لای دندانش مانده بود و بلد نبود کاری کند. آمد سراغ ناجیِ این دنیایی اش، مادر... خواستم دستم را ببرم داخل دهانش که ترسیدم و ناخودآگاه گفتم گاز نگیریا... دستم که رفت داخل دهانش دیدم دستم را بوس کرد... فکر کردم یک واکنش لحظه ای بود یا من اشتباه فهمیدم اما حالا هم که چیزی در دهانش گیر کرده بود و نمیدانست چگونه از دندانش نجات بدهد و خواستم مسواک بیاورم که نگذاشت و باز میخواستم دستم را داخل دهانش کنم و ناخودآگاه گفتم گاز نگیریا، دیدم دوباره دستم را بوس کرد:(

نظرات (۲)

گوگولی بامزه. تازه دندوناشون نوعه و تیزززز

پاسخ:
آره موش ازمایشگاهیشم ما بودیم:/

خدا کنه پسرمنم زود از سرش بیفته

فقط بعضی وقتا ولی دقت نکردم ببینم تو چه موقعیتی گاز میگیره چقدرخوبه که شما اینو گفتین برم دقیق بشم 

 

پاسخ:
تایمی که دندون درمیارن که چندماهی طبیعیه و اکثر بچه ها گاز میگیرن‌ که اونم چون زبون ندارن ولی پسر من تقریبا یکسالی پدر ما رو دراورد:دی حتی بجه های کوچیکتر رو هم گاز میگرفت( البته غریبه هارو نه). و من هر راهی رو بگی امتحان کردم برای اینکه از سرش بیفته ولی فایده نداره فقط بزرگ‌شدن باعث میشه ترک کنه:دی
ولی اگر ادامه دار شد اینا تجربیات منه:
روقت گاز گرفت تا جایی که میتونی جیغ نزن یا دعوا نکن( من اونقدر یهویی مورد حملات قرار میگرفتم که نمیشد جیغ نزنم:دی ولی جیغ رو بچه ها دوست دارن و یعنی بیشتر ادامه میده که واکنشت رو ببینه:/ برای همون فقط هربار دستاشو بگیر و خیلی قاطع بگو این کار بدیه من دوست ندارم ما کار بد انجام نمیدیم و اگر مثل ما تا مدت ها ادامه دار بود بعدش برای چند دقیقه قهر کن. این راهو یه دکتری بهم گفت که به نظرم از سایر راه هایی که رفته بودم و دیگه اینجا نمینویسم کارامد تر بود. ولی روش تضمینی خودم اینه که اگر دیدی ادامه میده و بقیه رو هم گاز میگیره یه مدت یکی دوماهه سعی کن کمتر رفت و امد کنی و بمونید خودتون دوتا. اونجوری یادش میره‌ ولی در کل زمان و بزرگ تر شدن باعث میشه که یادشون بره که خداروشکر پسر من یادش رفت . در کل میگذره سخت نگیر:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">