بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

بساط صبحانه را پهن کرده بودم و خودم دوباره رفته بودم آشپزخانه تا تخم مرغ آبپزم را بیاورم. برای پدر و پسر نیمرو پخته بودم و خواسته بودم آنها شروع کنند تا من می آیم. بعد از ۵ دقیقه دیدم همسرم میگوید کجا ماندی بیا، این نمیگذارد من صبحانه بخورم. رفتم دیدم نان بربری ها را پشتش گرفته، قایم کرده و هرچه همسرم میگوید بدهد بخورد نمیدهد و میگوید مامان بیاید. دوباره سر سفره شام هم که رفته بودم بقیه وسیله ها را بیاورم، قاشق ها را قایم کرده بود پشتش و میگفت مامان هم بیاید.

قربون معرفتت مادر:(

کوچولوی در آستانه ی سه سالگیه من:(

نظرات (۳)

  • چوی زینب دمدمی
  • میشه بخورمش؟

    لطفا.😁

    اینا رو هی منویسید آدم غش و ضعف میره خب..

    پاسخ:
    خودمون قبلا خوردیم تموم شده آخه:دی

    سلام

    قبلا تصمیم گرفته بودیم دیگه هیچوقت بهتون کامنت ندم اما خب نمیتونم 

    دل نگران شدم با این پستها

    اینقدر از خوبی‌هاش میگید، چشم نخوره این قند عسل....

     

    پاسخ:
    با کی تصمیم گرفته بودید؟:/
    یعنی هست کسی که دلش بیاد و بخواد یه طفل معصوم رو چشم بزنه؟ 
    خدا نکنه...

    بودیم اشتباه تایپی بود 

    به هر حال

     

     

    جدا از اینکه همه جای دنیا همیشه آدمهای مریض وجود دارن

    خیلی چشم زدن ها به عمد نیستن

    یه نفر می‌خونه پستتون رو. خدایی نکرده حسرت می‌کشه. خدایی نکرده آه میکشه.و اون آه مشکل ساز میتونه باشه. خدایی نکرده حسادت می‌کنه. و فرکانسش به زندگی اتون میتونه اثر بذاره

    خلاصه از ما گفتن 

    پاسخ:
    آیت الله بهجت میگن اگر حس کردید در معرض چشم هستید یا ممکنه کسی رو چشم بزنید سه بار بگید ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله( توو سرچ های من منصکب به آیت الله بهجت بود ولی درست و غلطش رو نمیدونم)
    من خودم وقتی میخوام از کسی یا چیزی تعریف کنم مدام ماشالله میگم. شنیدم که برای جلوگیری از چشم باید ماشالله گفت. اگر جایی هم بوده که حسرت کشیدم بلافاصله توو دلم گفتم خدایا حسرت من توو زندگی اون آدم تاثیر نداشته باشه ها( که تقریبا این مورد هیچوقت برام پیش نیومده البته). کاش بیقه هم عین من باشن!:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">