بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

ما یعنی من و پسرم دقیقا سه هفته هست که دچار این ویروس جدیدی که اینروزا بابه شدیم. به جرات میتونم بگم یه ویروس وحشتناکه. میگن ترکیبی از آنفولانزا و کروناست. خودم که هیچی چون اونقدر درگیر مریض داریه پسرم بودم و هستم که اصلا خودم به کنار، ولی باید بگم یجورایی خیلی وحشتناک بچه هارو درگیر میکنه چون همزمان تمام دور و بری هامم گرفته بودن و هم حال بچه ها هم بزرگا به شدت بده‌. پسر من تمام علائم رو داشت. تب. لرز. بدن درد. دل درد. آبریزش بینی. استفراغ. اسهال. سرفه های شدید. و نگم از تبی که مردم هزار بارو زنده شدم. دقیقا یک هفته ی تموم هرروز و شب پسرم تب ۴۰ درجه داشت. هر۴ ساعت یکی درمیون شیاف و پروفن میدادیم ولی نهایت تبش به ۳۸ میرسید. دقیقا یک هفته با همچین تب بالایی بود. هیچی مطلقا نمیخورد. هیچی. بی حال یه گوشه فقط افتاده بود. کارم شده بود شبا گریه کردن و پاشویه کردن. واقعا ویروس قوی و وحشتناکی بود. الانم همچنان تب داره ولی از ۳۸ اومده پایین تر. چندبارم دکتر بردیم. همچنان پسرم سرفه میکنه و بعد از یه هفته تازه کمی بهتر شده. خواستم بگم تا میتونید توو هیچ جمعی نرید، پارک نرید، مخصوصا اگر بچه دارید. چون خیلی ویروس بدیه. 

نظرات (۴)

سلام

میتونم درک کنم چه حال بدی داشتین وچقدر روزها وشبهای واقعا سختی رو پشت سرگذاشتین  منم دقیقا این هفته برام همینشکلی گذشت وکاش بچهاهیچ وقت مریض نمیشدن 

برای شما وپسرتون  سلامتی از خدا میخوام وبرای همه.. 

پاسخ:
ممنونم عزیزم. شما و خانوادتونم انشالله همیشه سلامت باشید.
بچه ها مریض میشن برای مادر خیلی سخته چون طاقت دیدن مریضی بچشو نداره‌.خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه.
  • .. ــاوقــ ـــاتـــ ..
  • ان شا الله شما و خانواده تون سلامت و عافیت نصیبتون بشه.

    پاسخ:
    خیلی ممنونم به همچنین.

    دلم کباب شد که:-(

    پاسخ:
    انشالله همه همیشه سلامت باشن.

    ببخشید اگر حرف تکراری میزنم حتما خودتون خیلی بهتر بلدید

    میگن سیستم ایمنی کودک را با تقویت مایکروبایوم دستگاه گوارش بالا ببرید از راه بردن زیاد به طبیعت حتی پارک و اگر خیلی آنتی بیوتیک مصرف کرده با مشورت پزشک مکمل پروبیوتیک بدید چون آنتی بیوتیک باکتریای مفید خود بذن را هم میکشه

    پاسخ:
    دومی رو که میدیم تحت نظر دکتر.
    اولی هم اگر منظورتون ابنه که به بچه میکروب های طبیعی بدیم! تا سیستم ایمنیش بالا بره باید بگم بله قبول دارم این موضوع رو.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">