بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

اینکه این وقت صبح باید ۳۱ دقیقه تلفن دستم بگیرم و منتظر باشم ۲۲ نفر دیگه ی جلوی من تموم بشن! واقعا ملال آوره... یعنی واقعا... راستش دیروزم که دیدم بیست و خورده ای توو صف انتظارن قیدشو زدم و قطع کردم ولی امروز دیگه نمیشه. واقعا اسنپ یه چیزاییش خیلی خوبه یه چیزاییشم به شدت روی مخه. مثلا دیجی وقتی تایمی که اعلام شده بسته ت رو نمیاره بهت خبر میده و میگه دفعه بعدی کی میاره. ولی اسنپ بارها و بارها سفارشای منو تاخیر داشته و نیاورده و تا خودم پیگیر نشدم چیزی به دستم نرسیده. حالا قبلا خریدای مصرفی و غذایی بود و با یکی دوساعت تاخیر رسیده بود ولی الان از اسنپ شاپ ارگنایزر لباس سفارش دادم ۴ تا. که ۴ تاش میشد ۶۸۰ هزار تومن که یه تخفیف گمونم ۸۰ درصدی خورده بود و یه تخفیف دیگم خودم داشتم و کلا روی هم شد ۹۸ هزارتومن:| و قرار بود دیروز ۱۲ الی ۱۵ بیارن. که از ۱۲ الی ۱۵ دیروز گذشته و الان ساعت ۱۰ صبحه فرداست و نیاوردن. همسرم که میخنده میگه حتما ۹۸ دادی به جای ۶۸۰، سرتو کلاه گذاشتن...البته اون برای تمام خریدای اینترنتی معتقده که ممکنه سرمون کلاه بره و حضوری بریم خرید ولی نمیدونه من تمام پولاشو در همین مسیر به خاک و خون میکشم:/... اسنپ نکته ی مثبتش اینه که خب واقعا کار راه اندازه، من اونو اپلیکیشن واقعا مفیدی میدونم. خیلی وقت ها توو شرایط عجیب و غریبی آدم قرار داره که جز اسنپ کسی به فریادش نمیرسه، چه خرید یه نون باشه یا گرفتن ماشین. یا حتی من چندوقت پیش ازش هتل رزرو کردم، با سایتای دیگم مقایسه کردم میلیونی از سایت های دیگه ارزون تر بود. بعد جالبی اینجاست که باز رزرو نکردم حضوری رفتم اون هتل بعد دیدم خود هتل هم قیمتاشون از اسنپ بیشتره و میگن اسنپ داره خب از کمیسیون خودش میزنه!... منم نشستم توو لابی و از اسنپ رزرو کردم همون موقع هم یه تخفیف صد و بیست تومنی برام اومد و گمونم سیصد، چهارصد از خود قیمت هتل ارزون تر رزرو کردم. اما نکته ی منفیش همینه که الان من از اسنپ شاپ یا همون فروشگاه اسنپ جنس سفارش دادم و دیروز باید میرسیده ولی حتی یه اسمس نمیاد بگه دارن دقیقا چیکار میکنن. و منو مجبور میکنن کله ی سحر! یه دستم تلفن خونه باشه و یه خانومی همش تعداد نفرات در صف انتظارات رو برام بگه و الانم شده باشم نفر ۱۱ در صف انتظار و یه دستم موبایلم و اینارو بنویسم. 

نظرات (۳)

درود

وبلاگ زیبایی دارین ، به من هم یک سر بزنین :
366day.ir

راستی ممنون میشم اگه من را هم به پیوندهای روزانه تون اضافه کنین.
سپاس فراوان

پاسخ:
سلام
من کسیو توو پیوندای روزانم نمیذارم اصولا اگر دقت کرده باشید.
  • دُردانه ‌‌
  • من باور اول دوتا قالب کیک گرفتم. با تخفیف خودش و تخفیف خودم شصت تومن شد. چون خیلی دیر آوردن به‌عنوان عذرخواهی همون شصت تومنم برگردوندن مفت شد :))

    چی جواب دادن بالاخره؟

    پاسخ:
    گفت شماره ای که باهاش ثبت سفارش کردی رو بگو. گفتم. گفت با همچین شماره ای سفارشی ثبت نشده:/... گفتم سفارشم جلومه توو گوشیم، توو مرحله پردازشم هست!... خودم گفتم شماره ی سفارش رو بگم؟ گفت اره... اونو که گفتم گفت امروز به دستت میرسه.
    ببینیم حالا.
    من توو خریدای سوپر مارکت خیلی تاخیر پیش اومده ولی تا باز خودم به پشتیبانی زنگ نزدم پیگیر نشدن.

    بیا بگو این تعداد لباس با این قیمت خوب هم بود 

    خیلی تعجب کردم 

    پاسخ:
    لباس نبود که. ارگنایزر لباس بود. از این ساکای پارچه ای لباس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">