بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

سرش را گذاشته بود روی پای بابا و باباش قربان صدقه اش میرفت... از راه رسیدم و دست باباش را گرفتم که بابا مال من!... عاشق واکنشش هستم... در اینجور مواقع سریع دست باباش را میگیرد و میگوید عهههه بابا مال من... اینبار علاوه بر اینکه گفت بابا مال منه، در ادامه هم گفت مامان بَت، مامان اَهی!... نکه که مامان اهی باشد و بابا خوب، منظورش این بود که چرا گفتی بابا مال تو. خندیدم که باشد بابات ۶ دنگ مال تو... رفتم آشپزخانه به کار و بارم برسم، از همان دور صدایشان را میشنیدم، انگار که دوتا مرد گنده باشند، بابایش داشت به پسرک در آستانه ی سه سالگی میگفت: ای بی معرفت آدم به مامانش میگه اهی؟ مامان تمام دیشبو تا صبح بالاسر تو بود مریض بودی، نخوابید اصلا...حالا مامانت شد اَهی؟!

نظرات (۴)

به این میگن مرد قدر شناس

پاسخ:
اینم حرفیه:دی

خوشم اومد از واکنش شوهرت.

ولی یه چیز دیگه اومدم بگم: میدونی تو این مدتی که میخونمت بیش از ده بار گفتی نمی نویسی و نتونستی دووم بیاری؟ :-)

واس همین تا اون نوشته رو گذاشتی، گفتم برمیگرده :-)

پاسخ:
نه توو این مدتی که تو منو میخونی دوبار گفتم!

نه عزیزم خیلی بیشتر اینا گفتی. دو بار دست پایینشه. :دی

پاسخ:
بیشتر از اینا مال عمر خوانندگیه تو نیست:دی
بعدم همینه که هست:دی

چون کل کلم میاد رفتم نگاه کردم دیدم اولین نظرم مال ۹۹ بوده و از صمیمیت پیام اینطور برمیاد که بله پست‌های قبلی رو معدوم کردی! من خیلی قبل تر از حامله شدنت میخوندمت. ایش

پاسخ:
میدونی من از کی مینوشتم؟ از وقتی مجرد بودم و یه دانشجو... خاطرات خوابگاه، خاطرات دفاع، خاطرات روزای سرکار رفتن، خاطرات ازدواج... اینارو فقط قدیمی ها خوندن و بودن. من فقط توو ۲۲ فوریه ۹ ساله که مینویسم. نزدیک ده سال هم توو بلاگفا...اونایی که از روز اول بودن لافکادیو بود، ابوالفضل بود، امیر بود، واران بود، مهیار یا مهدیار بود( یادم رفته) ، شباهنگ بود که از اینا فقط یکی دوتا خیلی قدیمی باقی مونده‌. شماها خواننده ی جدید به حساب میاین:دی
اره من دوبار اینجارو از بیخ و بن پاک کردم. یه بار بعد ازدواجم که فکر میکردم دیگه نمینویسم و چرا اینجا باشه؟ یه بارم توو بارداری که یادم نیست چی فکر میکردم:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">