بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

 

 

گمونم قبلا بهتون گفته بودم که شیر مزرعه ماهشام رو امتحان کنید. خیلی خوشمزه ست. البته که هرجایی یافت نمیشه و همه سوپرمارکتا نمیارن و منم شیر پرچربش رو امتحان کردم و از مزه ی کم چربش خبر ندارم. البته که شیر کاکائوشم امتحان کردم و اونم بسی خوشمزه ست و ماهشام شده برند محبوبم در شیر:/ ولی نکته اینجاست که من شیر خور و لبنیات خور نیستم‌. و همسرمم نیست. فلذا هر شیر و ماستی که میخریم نهایت یه ذره ازش میخوریم و بقیه ش اونقدر میمونه که میریزیم دور. اینبارم شیر توو یخچال که ماهشام بود کلا یه لیوانشو خورده بودمو بقیش مونده بود و آخرین روز انقضاشم بود و خب چون ماهشام بود دلم نمیامد بریزم دور انقدر که برام ارج و قرب داره:/... فلذا با حالی رو به مرگ هرطور شده کمر همت رو بستم این عزیز دل انگیز رو تبدیلش کنم به یه چیزی که خیلی هم نخوام سرپا وایستم. خواستم سوپ شیرش کنم دیدم قادر نیستم سرپا وایستم. برای همون تبدیلش کردم به دنت. یعنی نگم از طعمش که شخصا خودم مردم براش:(. ولیکن از اونجایی که خودم گلو درد شدید دارم نتونستم یکی دو قاشق بیشتر بخورم. پسرمم نخورد. همسرمم همون موقع که یه کاسه دنت دستم بود هی گفتم بیا بخور، در حالی که ته قابلمه ی دنتی رو میخورد با انگشت میگفت نه نیستم! ... خلاصه منم درسته که تمام تلاشمو کرده بودم که ماهشام حیف و میل نشه ولیکن دیدم خب کسی نمیخوره خودمم قادر نیستم بخورم توو یه عملیات انتحاری ریختم دور:/ بعد عصری همسرم اومده هی داره یخچالو بالا پایین میکنه میگه دنت ها کجان؟ میگم ریختم دور... میگه ریختی دور؟؟ چرا؟ ... میگم خب خودم که نتونستم بخورم تو هم گفتی نیستی!... میگه من گفتم نمیخورم که تو بخوری چون دوست داری، وگرنه دوست داشتم... :( ...خلاصه اینم از سرنوشت این دلبر که اینگونه ناکام از دنیا رفت و خورده نشد جز اندکی. 

دنتم که قبلا دستورشو نوشتم. خواننده زرنگا کجان؟ ...به ازای هر یه لیوان شیر، اول دو قاشق غذاخوری نشاسته ذرت رو با دو یا سه قاشق شکر و یک قاشق پودر کاکائو و یک لیوان شیر مخلوط. میذارید روی گاز تا سفت بشه. آخرشم کمی وانیل و یک قاشق خامه یا کره میریزید و میرید بهشت و تامام. 

نظرات (۵)

  • نورا •••
  • ولی شیر ازون چیزاییه که باید امتحان کنید. تاریخ انقضا لزوما تاریخی نیست که خراب میشه. اگه تو یخچال بوده باشه معمولاً تا یک هفته بعدش اوکیه. راه‌های تست کردنش رو سرچ کنید میشه فهمید خراب شده یا نه. 

     

    کاش همسایه‌های ما دنت بلد بودن :))) 

    پاسخ:
     منم تست میکنم بعد میریزم دور. شیر وقتی فاسد میشه از طعم و بوش کاملا مشخصه.
    همسایه ی دنت پز گلی ست از گل های بهشت:دی

    چرا آخه😭

    خوب میزاشتین تو یخچال بمونه بلکه بعدا فرجی شد😔

    اگه خونه ما بود همدیگه رو میکشتیم و سرش دعوا بود که کی بخوره🤣🤣✋

    پاسخ:
    دیگه دیدم اون دوتا که نمیخورن. خودمم نمیتونم همشو بخورم چون شیری که درواقع تاریخ انتقضاش تموم شده بود تووش بود، ترسیدم بیشتر نگهدارم. 

    عههه، حیف شد که ریختید دور. آیا واکنشی بوده در برابر ناتوانی در خوردن؟

    فداکاری همسرتون خیلی خوب بود :دی

    پاسخ:
    نه
     به خاطر اینکه شیری که تووش بود تاریخ انتقضاش تموم شده بود ترسیدم بیشتر نگه دارم.

    من وقتی چیزی تو یخچال خراب می‌شه، کلی عذاب وجدان می‌گیرم یعنی وقتی می‌خوام بریزمش دور، عملا با خودم حرف می‌زنم و از ماده غذایی عذرخواهی می‌کنم‌ و‌قول می‌دهم‌ تکرار نشه.

    خداایی مریض و حال‌ندار دنت درست کنی اوج کدبانوگری محسوب می‌شه.

    دونقدر که عکس از پست‌های اشپزی شما تو گالری دارم از بچه‌ها ندارم.

     

    پاسخ:
    من متاسفانه عذاب وجدانی نمیگیرم:دی
    ممنونم.
    عزیزم:))

    سلام

    بهترشدین؟؟گل پسرحالش چطوره؟؟نگران شدم 

    پاسخ:
    سلام عزیزم پسرم همچنان مریضه البته تبش کمی اومده پایین ولی سرفه اینا همچنان براهه‌.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">