بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

بند بند استخونای تنمو دارن جدا میکنن. دلم میخواد از درد زار بزنم. واقعا خسته شدم دیگه از اینهمه ویروس. نمیدونم وضعیت کشور ما فقط اینطوره که تا پاییز میشه همه مدام مریضن یا جاهای دیگم عین ما بدبختن. یعنی با اینهمه پیشرفت علم نمیشه جلوی اینهمه بیماری رو گرفت؟ بابا بخدا من خسته شدم به شخصه. حداقل کاری که به ذهن من میرسه اینه که مدارس رو غیر حضوری کنن. دقیقا از تایمی که مدارس باز میشه بچه ها مدام مریضن و این ویروسا هی منتقل میشه. بخدا دیگه بدن من نمیکشه. من دارم از درد میمیرم و الان نشسته به زور با پتو نماز خوندم. روی پهلوهام نمیتونم بخوابم چون همه استخونام درد میکنه. دارم از لرز میمیرم. دلم میخواست یه شماره بود فقط برای اینجور وقتا که به اون شماره زنگ بزنی و گریه کنی و بگی بابا حال من بده توروخدا چیکار کنم؟... تب بچم روی ۴۰ مونده... نمیدونم دیگه چیکار کنم. ازتون بیزارم ویروسای بدون اسم.

 

نظرات (۳)

واقعا هیچی بدتر از این نیست که درد و بی‌حالی و تب و لرز و بی‌خوابی با هم سر آدم آوار بشن ! کاملا درک می‌کنم 

اما تمام این چالش‌هارو که رد کنید دو سه روز دیگه که بهتر بشید ان شاءالله بدنتون قوی‌تر شده ویروس بعدی رو خفیف‌تر رد می‌کنید به امید خداد⚘

پاسخ:
والا انقدر ویروسا مختلفن که هرکدوم بدتر از اون یکی آدمو درگیر میکنه.

من هیچ وقت پاییز وزمستونو دوس نداشتم بخاطر مریض شدن ،خسته ایم وکاریش،نمیشه کرد

پاسخ:
منم از وقتی بچه دار شدم تازه میفهمم از مهر تا دی چقدر همش درگیر مریضی و ویروسیم. 

واکسن انفولانزا رو امتحان کردین؟

ما هرسال خانوادگی آخر شهریور میزنیم و همیشه جواب داده

پاسخ:
میخواستم امسال بزنم برای پسرم و خودم یا واکسنو توو تایمش پیدا نکردم، یا واکسن بود ولی دکتر اطفال خودش رو دسترسی نداشتم و ترسیدم ببرم هرجایی بزنن، و یا سرماخورده بود و خلاصه هی همه چیز دست به دست هم داد و نشد. چون پسر من توو این سن باید دو دوز میزد. الان دیر شده. بعد آخه این آنفولانزا نیست، احتمالا کروناست.
به غیر آنفولانزا الحمدالله هزارتا ویروس دیگه توو هوا هست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">