بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

 

ما یک روز آرزوهایمان را زندگی خواهیم کرد...این را منی دارم میگویم که سالها گفتم یعنی میشود  یک روز ببینم در این خانه ی خالی ایستاده ام و از شدت ذوق دارم میرقصم؟ و حالا ایستاده ام وسط خانه ام که حالا دیگر خالی ست و گریه میکنم... روزهایی که گذشت بارها از شدت امید و ذوق بی هوا زدم زیر گریه و به همسرم گفتم هیچکس نمیداند دل من چگونه دارد پرواز میکند...هیچکس نمیداند من چقدر خوشحالم...هیچکس نمیداند درون دل من چه خبر است...سالها آرزو کردم در منطقه ای زندگی کنم که همیشه عاشقش بودم، سالها وقتی شب ها به سقف زل زده بودم گفتم یعنی میشود یک روز ببینم کامیون باربری آمده و وسایلمان را دارد از این خانه میبرد؟... نکه خانه مان را دوست نداشته باشم که برعکس اینجا برای من همیشه خانه ی عشق باقی خواهد ماند... ما این خانه را با دست های خودمان ساختیم وقتی او برای دل من خانه اش را بازسازی میکرد و من حتی وسط سرماخوردگی هم خودم را با مترو به او میرساندم تا فقط وسط کارهای بنایی غذا و چایی داشته باشد... چندروز بیشتر به عروسی مان نمانده بود... اما من هرروز میامدم تا باهم کار کنیم، با هم بلکا کندیم و دستانمان زخم شد و برایمان مهم نبود چندروز دیگر مثلا عروس و دامادیم وسط تالار، با هم دانه دانه کاشی انتخاب کردیم و چسباندیم، کاغذ دیواری انتخاب کردیم، حتی برای انتخاب آینه ی دستشویی هم ذوق داشتیم...یادم نمیرود روزی را که تب و لرز شدید گرفته بودم و در همین خانه ی خالی که آنروزها داشتیم میساختیمش کنار شومینه روی زمینِ خالی خوابیده بودم و هر چندوقت یکبار میامد از نردبان پایین و سرم را بوس میکرد و دوباره برمیگشت مشغول کار میشد...من در این خانه با لباس عروس وارد شدم... من در این خانه مادر شدم... من در این خانه روزهای خوش زیادی داشتم آنقدر که به خریدارش گفتم این خانه برای ما روزهای خوش زیادی داشت، این خانه برای ما که خیلی آمد داشت انشالله برای شما هم داشته باشد...این خانه در دل من همیشه سبز خواهد ماند... همیشه... اما من دلم همیشه در منطقه ی دیگری بود... همه بهم میگفتند حالا چه فرقی دارد کجای تهران؟ مهم این است از اول زندگی خانه دارید...اما من سالها فکر کردم به روزی که تمام وسایلمان را از این خانه جمع خواهیم کرد و به خانه ای که دوست دارم خواهیم رفت و حالا بعد از سالها آرزو و تلاش، بعد از گذر از هزار و یک مانع کوچک و بزرگ، بعد از ماه ها فراز و فرود و طی الطریق کردن میان امید و ناامیدی و گذر از هفت خانی که حتی حوصله ی شرح آنچه بهم گذشت را هم دیگر ندارم، امروز من وسط خانه ای که حالا دیگر پرده هایش را هم در آورده ام و خالی شده به خدایی فکر میکنم که همیشه پشت آرزوهایم بود.. ما بالاخره یک روز آرزوهایمان را زندگی خواهیم کرد:(

عکس: امیر علی ق

نظرات (۱۱)

و خدا سر می رسد با تقدیر هایی که زمانی آرزویت بودند....

پاسخ:
و خدارو شکر

مبارک باشه خونه جدیدتون امیدوارم بهترین روز ها رو توش بگذرونید:)

پاسخ:
ممنونم عزیزم:)

الان خوب نیستم اما با خوندن پستت چند درجه حالم بهتر شد....الهی شکر

 

پاسخ:
قربونت عزیزم
حالت همیشه خوش:)

چه خوب. امیدوارم لذتش رو ببرید..

هرچند هنوز مرددم که رسیدن به ارزو بهتره، یا نرسیدن!

پاسخ:
ممنونم از شما
توو نرسیدن یه رویا پردازی و هیجان خاصی هست که شاید با رسیدن از دست بره ولی در عوض توو رسیدن یه ارامشی هست که می ارزه به تموم نرسیدنا‌.

انشاالله خوش باشید.. مبارکه

 

قشنگ این پستت حرف دل منم بود.. یعنی میشه منم یه روزی با دل خوش ازین خونه برم و برم یه جایی که دلم خوش تر باشه

پاسخ:
ممنونم عزیزم
قطعا میشه...ناامید نشو، تلاش کن، بهش فکر کن و برای رسیدن بهش برنامه بریز حتی دعا کن.
من اگر بخوام بگم موانع رفتن ما به منطقه ای که من دوست داشتم چقدر زیاد بود خودش یه مثنوی میشه. برای بقیه شاید خونه عوض کردن مهم ترین مانعش مالی باشه ولی برای ما مانع کوچیکش بعد مالی بود، اونقدر موانع ریز و درشت دیگه ای بود که برای من یه ارزوی دور و دراز بود حتی یه وقتایی نشدنی ولی من اصلا ناامید نمیشدم. بابتش صبر کردم، تلاش کردم. حتی توو همین چندماه اخیرم که همه چیز دست به دست هم داد تا ما بتونیم خونمون رو عوض کنیم اصلا وسطا یه چیزایی پیش اومد که دوباره پرت میشدم سر نقطه ی اول. ولی خدا بخواد درست کنه میکنه.
خدا بزرگ تر از این حرفاست خودش مسیر رو هموار میکنه انشالله.

مبارکتون باشه، انشاءالله تو خونه جدید هم کلی لحظات شاد داشته باشید و کلی خاطره قشنگ بسازید.

پاسخ:
ممنون هستی جان. انشالله...

مبارک باشه عزیزم 

انشاالله پر از خیر و برکت و شادی

پاسخ:
ممنونم آبان عزیز

چقدر خوشایند بود خوندن این پست .

من چه جای مبارکی از زندگی شما رسیدم به به :) 

پاسخ:
ممنون.
انشالله زندگی همه سرشار از خوشی.

به سلامتی و دل خوش....

مبارکه....

پاسخ:
ممنونم عزیزم

مبارکتون باشه. همیشه به شادی و خوشبختی توش زندگی کنید و جشن و عروسی بگیرید. خوشحالم که آرزوهات برآورده میشه و الهی برای همه برآورده بشه 

پاسخ:
ممنونم لطف داری.
انشالله همیشه همه شاهد برآورده شدن ارزوهاشون باشن.

بهتون تبریم میگم

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">