بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

خانوم ت هرروز به من زنگ میزند که برای فلان ساعت قرار بگذارد و من هم قبول میکنم بعد او نمی آید، با الان گمانم ۴ باری میشود که در تایم های مختلف و روزهای مختلف معطل او شده ام و او حتی قبلش هم تماس نمیگیرد بگوید نشده‌ بیاید. راستش خیلی دارم خویشتن داری میکنم و هر لحظه به انفجارم نزدیک است...خواهشا مثل خانوم ت نباشید، بعضی ها که مثل من هستند بینهایت آن تایم اند، بینهایت قول و قرار برایشان مهم است، در برابر این آدم ها مثل خانوم ت نباشید چون واقعا مزاحمت و آزار برایشان ایجاد میکنید و آن دنیا موش میشوید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">