بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

شماره ی خانه ی خواهرم را میگرفتم... من درست گرفته بودم اما کاملا مشخص بود که خط روی خط شده است... یک خانمی با لهجه ی غلیظ نمیدانم کجایی گفت الو؟... همینکه صدای الو را شنیدم و فهمیدم خواهرم نیست بلافاصله گفتم ببخشید فکر کنم اشتباه گرفتم... یکدفعه خانمه از کوره در رفت و شروع کرد داد زدن که خاااانوووووم برای چی اینکارو میکنی؟:/... گفتم خانم اشتباه شده است دیگر:|... دوباره داد که هی زنگ میزنید میگویید اشتباه شده... و داشتم میگفتم خانم من که تا حالا خانه ی شما را اشتباه نگرفتم که رویم قطع کرد!:|

# به کجا چنین شتابان؟

# واسه همه بی اعصابی هات مرسی!

# حالا یک اشتباه شده است دیگر، بیا بزن در گوش من راحت شو!

# شبیه خانمی که گفت الو نباشیم!

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">