بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

 از دندون پزشکی بهم زنگ زدن که فلان روز بیا برای ایمپیلنت دندونت. اولش گفتم باشه و بعد یهو گفتم من روزه ام مشکلی پیش نمیاد؟ گفت چرا دیگه آب میره دهنت. گفتم خب نمیشه یه روز دیگه بیام؟ میگه نه همه ی ایمپیلنتی هارو اونروز گفتیم و همکار دکترم میاد نمیشه!... دوباره زنگ زدم که نمیشه من آخر وقت بیام؟( که بیفته بعد اذان)... میگه آخر وقت ما ساعت ۵ بعداز ظهره...دکتره هم خیلی خوش اخلاق نیست که هر پنج دقیقه یکبار اجازه بده اگر آبی هم میره دهنت بریزی بیرون... دوباره زنگ زدم میگم بنداز بعد ماه رمضون، میگه اگر بیفته بعد ماه رمضون معلوم نیست چه زمانی بشه و دیگه خودت باید زنگ بزنی!... گفتم پس صبر کن نیم ساعت دیگه بهت خبر میدم... دارم با خودم فکر میکنم الان مثلا منم و خدا، خدا اونور میزش نشسته! چی میگه بهم؟ نمیگه خب اینهمه دندون پزشکی وسط اون تهران خراب شدتون بود قُزمیت؟ ... دیدم چرا میگه :| فلذا دندون رو سپردم به هوا چرا که معلوم نیست کی این دندون درست بشه!... حالا خدایا از همین تریبون خواستم بگم یادت باشه در راه تو چه جهادی کردم! فلذا یه درخت از شکلات های خارجیت و پرچمیِ شونیز برام برویان تا وقتی میام شده باشه یه درخت پربار و تنومند! مرسی بوس بهت...

نظرات (۴)

چرا عنوان پستای تو یه روز از مال من کمتره همه‌ش؟ مگه امروز هفدهم نیست؟

پاسخ:
من دیرکرد دارم چون:دی
چرا هفدهمه ولی وقت نمیکنم مثل آدم سرتایم هرروز بیام پست بنویسم برای همون به زور خودمو میرسونم به روز واقعی:/
پست هفدهمم تا آخر شب با یاری همسایه ها میذارم:دی

😂😂😂😂 قوزمیت!

پاسخ:
:|
:))

حالا قیافه منشیه رو میتونم تصور کنم بعد از اون همه سوال جوابت :))

پاسخ:
اره میخواست چشمامو دراره از لحنش میفهمیدم:/

:* :* :*

پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">