بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

کاش در تمام طول سال ساعت ۵ و نیم تمام عصرها برنامه ی زندگی پس از زندگی ادامه داشت تا هرروز بیشتر به خودمان فکر میکردیم و بیشتر از خودمان شرمنده میشدیم... وای از این برنامه و وای از بندگی های نکرده و آدمی که نبوده ام... درود و رحمت بر هرکسی که دستی در ساخت این برنامه داشت و دارد...

اگر نمیبینید، کانال ۴، ۵ و نیم عصرهای ماه رمضان، نگاهی بیندازید شاید مانند من هرروز از شدت بندگی های نکرده و انسانِ نبوده آب شدید...

نظرات (۳)

بهترین برنامه‌ای که در تمام عمرم، براش وقت گذاشتم.

پاسخ:
من خیلی خوشحالم که همون سالای اولیه این برنامه رو وقتی هنوز خیلی ها نمیدیدن من دیدم و به اطرافیانم معرفیش کردم...

تکرارش ساعت 10:45 شب فکر کنم

پاسخ:
و ظهر ها ساعت ۱۲، ۱۲:۱۵

منم منم...

پاسخ:
خیلی خوبه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">