بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

مامان بزرگ عزیزم سلام. راستش درست است که تو ما را میبینی و ما تو را نه، درست است که تو صدای ما را میشنوی ما صدای تو را نه، اما آمده ام بهت بگویم میدانم که داری الان بر فراز آسمان نگاهمان میکنی و از اینکه فرش هایت یادگاری به من رسیده است و حالا زیر پایمان انداخته ایم و هرروز شاهد به چوخ رفتن فرش هایت به طرقی هستی حرص میخوری، راستش من میدانم که تو چقدر روی فرش هایت حساس بودی اما ببخش اگر نتیجه ات هرروز فرش هایت را آذین میکند! مامان بزرگ باور کن دست من نیست اگر او دانه های انار را روی فرش هایت میترکاند، اگر هربار سر سفره ظرفِ شور را برمیدارد و روی فرش هایت خالی میکند و آب خیارشور و هویج و گل کلم روی فرش هایت جاری میشود، مامان بزرگ باور کن دست من نیست اگر او روی فرش هایت موز میمالد، کیک و بیسکوییت پودر میکند، آب آلبالوی داخل لیوان را روی فرش هایت خالی میکند، حتی مواقعی که روی فرش های نازنین ات گلاب به رویت بالا میاورد... مامان بزرگ میدانم میدانم داری بهم میگویی اگر دست تو نیست پس چرا فرش های خودت را جمع کرده ای فرش های مرا پهن کردی که هرچه بچه ات دلش خواست بریزد و بپاشد، راستش مامان بزرگ فرش های من و شما ندارد که، بیا بغلم اصلا که دلم برایت خیلی تنگ شده است.

نظرات (۴)

  • ویــ ـانا
  • روحشون شاد🥺

    پاسخ:
    ممنون عزیزم

    خدا بیامرزتشون 

    روحشون شاد 🙏💙

     

    +

    اینجور وقتا رو فرشی جوابه ! البته نه یکی  ها یه چند تا رو فرش باید گذاشت ! 

    روفرشی شستشوش هم آسونه !

     

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    نه رو فرشی هارو بچه ها میکَنن و نمیذارن بمونه روی فرش‌

    سلام و درود خانوم 22 فوربه‌ی عزیز 

     

    فک کنم این دومین کامنتی‌ست ک رو دیوارت می‌نویسم و دل‌گویه‌ی ساده و قشنگت موجب شد ک بهت بگم :

    مطمئن باش مادر بزرگ با لبخندی ب پهنای صورتش ب خرابکاری‌های نبیره‌اش(پسرت) نگاه می‌کنه ! 

     

    یادش گرامی و روحش قرین رحمت الهی

    پاسخ:
    سلام به شما
    اولین کامنتتون رو که یادم نمیاد ولی قطعا همین طوره:)
    نتیجه درست نیست؟!
    ممنونم لطف دارید

    پوزش :) 

    بله درستش ـ نتیجه است ! 

    قبل از نوشتن ذهنم رفت پیش مادر بزرگ خودم ک نبیره‌اش رو هم دید و رفت و برای همین قاط زدم :)) 

    پاسخ:
    خدا بیامرزتشون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">