بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

بارالها این نمازهای ما را که یا دارم چادرم را از زیر دست پسرم میکشم بیرون که آمده زیر چادرنمازم قایم موشک بازی میکند و یا چادرم را میکشد و بخشی از شراره های آتشم! میزند بیرون و یا پاهایم معلوم میشود، و گاه با یک دست او را گرفته ام که نیفتد و تسبیحات اربعه میگویم و گاهی در حال سجده دست انداخته ام او را روی کمرم نگه داشته ام که امده روی کمرم و یا دستانم را همچون مجید جان دلبندم دراز کرده ام به این طرف و آن طرف و حتی گاها زیر مبل تا مهری را که پسرک به اطراف قل داده است را بردارم و هرکجا از زمین را که خالی یافتم سریع سجده را میروم تا پسرک به خیال بازی نیاید روی کمرم بلند شود و چه بسا قبله اینوری ست اما من کج شده ام برای سجده آنوری! و حمد و سوره و قنوت و سجده و رکوع اصلا نمیفهمم چه گفتم و چه شد و چه نشد خودت قبول درگاه حق بگردان! و برایم تختی از طلا در بهشت برین ات زیر درختی که از ان شکلات های خارجی ای همچون اسنیکرز و هوبی و بونتی و کیت کت میروید قرار بده و لطفا به فرشتگانت هم بگو فلاسک چای کنار درخت بگذارند و خودشان هی پر و خالی کنند دیگر من بلند نشوم. فقط خدای منان لطفا درختی که به من میدهی ابدی باشد و هرچه کندم و خوردم باز دربیاید! با تشکر.

نظرات (۶)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • عالی بود روضه :))

    پاسخ:
    ایشالا که از این منبر نهایت فیض رو برده باشید!:دی
  • شاگرد بنّا
  • آقا همین نمازا قبوله... من به این اعتقاد دارم! خصوصا سجده های طولانی وقتی بچه‌م پشتم بود! وگرنه ما کجا و اون طولِ عبودیت کجا! 

    پاسخ:
    امیدوارم همین باشه که شما میگی:دی
    با کامنتتون خیلی خندیدم.

    عالی عالی :))))

    ولی خدایی رفتن رو کول کسی که در حال سجده اس خیلیییی حال میده :))

    پاسخ:
    پامنبری های خوبی دارم قشنگ دل میدن به مطالبم، احسنت:دی
    خودم حتی دبستانی هم بودم یا شاید حتی تا مقطع راهنمایی همین کارو با پدرم میکردم:)

    الهی :)))

    پاسخ:
    :)))

    من مطئنم اصلا همین نمازها قبول میشه.

    خوش به حال پسرک که هنوز رو کول کسی نشستن رو داره

    پاسخ:
    امیدوارم همین طور باشه که شما میگید:)
    هرجمله ای در جواب به خط دومتون اومدم بنویسم یه آهی پشت بندش کشیدم و پاک کردم...

    در ادامه داد اضافه می کنم که بار الهیشکلات های از مدلی باشه که هر چی میخوریم چاق نشویم 

     

    پاسخ:
    بلکه حتی لاغر هم بکنه:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">