بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

 

از عاشقان ماهی هستم که بعد از خوردنش گاهی دراز به درار میفتم و فشارم میفته ولی چه کنم که خیلی زیاد دوسش دارم در این حد که دو روزه دارم پشت هم ماهی میخورم و دلم نمیاد ماهی تازه ی دریا رو ول کنم برم سراغ سایر اَچُس مَچُس بوگندوها که اینجا اچس مچس بوگندو استعاره از تمام مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر داره به جز ماهی :| نامبرده هم اکنون بعد از خوردن دو عدد خرما و یک لیوان چایی نبات اما همچنان در حال غش کردن میباشد!

نظرات (۳)

  • مـحـدّثـه ...
  • همیشه یه جوری از غذاها مینویسی و تعریف میکنی که منِ به‌شدت بدغذا هم عاشق غذاها میشم :)) تمومش کن این بازی رو فوریه، من به این وضعیت عادت ندارم :)))

    پاسخ:
    عزیزم:)))
    بیا همسایم شو خودم درستت میکنم تازه هی برات نذری هم میارم:دی
  • مـحـدّثـه ...
  • ببین خودت گفتیا، من از این به بعد اگه خواستم بیام  تهران، قوی‌ترین انگیزه‌ام همسایه شدن با تو میشه‌ها. الهی به امید خودت :)))

    پاسخ:
    فکر کن واقعا با یکی از شماها همسایه بشم:)
    مثلا نذری بیارم بعد یکساعت بعد عکس کاسه آش خودمو توو وبلاگ یکی از شماها ببینم:دی

    واقعا محدثه خانوم راست میگن

    توی یه پست یادمه نوشته بودم اینکه ترک‌ها مغمولا خوش‌غذان. منظور این نیست که زیاد غذا میخورن بلکه با عشق غذا میخورن. منم یه ترک اصیلم ولی شما خیلی خیلی اصیل‌ترین :)))

    پاسخ:
    عشق رو خوب اومدی:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">