بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

هرجا که دریا باشه و سبز برای ما تهرانی ها لذت بخشه برای همون کل شهرای شمالی برای ما دوست داشتنیه و اکثر قریب به اتفاقمون مسافرت رو فقط در شمال میبینیم!، با این توصیفات منم از بچگی به اندازه موهای سرم رفتم شمال از نوشهر و نور و مازندران گرفته تا شهرای گیلان و کلاردشت و عباس آباد و چابکسر و فریدون کنار و محمود آباد و کلی شهرای دیگه. اما دقیقا تا همین سن که از خداوند منان گرفتم نمیدونستم ما یه شهر داریم به نام چالوس:| یعنی نمیدونستم چالوس شهرم داره:/ فکر میکردم چالوس فقط جاده ست و اسمش چالوسه مثل هراز که جاده هراز میگن منم فکر میکردم جاده چالوس فقط جاده ست:| الان چندساعتی میشه که متوجه شدم جاده چالوس فقط جاده ش نیست شهرم داریم اصلا حس  ورچلمبیدگی خاصی دارم:|

نظرات (۳)

وی کلا یکی دوبار رفته شمال و نمیداند دقیقا کرام شهر ها را رفته اصلا ! 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

یه بارم 4-5 سالم بوده

پاسخ:
عه جدی؟ 

من از وقتی با دوستم که شمالیه دوست شدم، اینو متوجه شدم.

پاسخ:
خوشحالم که تو هم پس از اولش نمیدونستی و من تنها نبودم:دی
  • شبهای سپید
  • خدا به فیروز کوه رحم کنه که سومین جاده تهران شماله و نگو که نمیدونستی فیروزکوه هم شهره! :)))))

    چالوس دیگه اون شهر سابق نمیشه :))) 

    پاسخ:
    وااای خدایا دارم از خنده میمیرم ببین من نمیدونستم فیروزکوه جاده ست:دی یعنی اینو برعکس چالوس میدونستم که شهر فیروزکوه داریم ولی الان با خوندن کامنتت تازه فهمیدم فیروزکوه جاده هم هست:| وای خدایا بیا منو بخور:دی
    فیروزکوه هم کمرش رگ به رگ شد اصلا :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">